دانشنامه گلهای زینتی و کاکتوس ها

دانشنامه گل و گیاه زینتی که همه مشخصات ان هارا شرح خواهیم داد و استفاده خواهیم برد

دانشنامه گلهای زینتی و کاکتوس ها

دانشنامه گل و گیاه زینتی که همه مشخصات ان هارا شرح خواهیم داد و استفاده خواهیم برد

دانشنامه گل و گیاه زینتی که همه مشخصات ان هارا شرح خواهیم داد و استفاده خواهیم برد.گل های تیغ دار گلهای بدون تیغ جزئ دسته ساکولنت ها هستند.گل پتوس به گاز دی اکسید کربن که از بخاری بیرون میاد حساس هستش.

  • ۰
  • ۰

تو این ویدیو میخام یه نکته خیلی مهم برای آبیاری پتوس ابلق در تابستان بهت بگم که یاد بگیری پتوست رو چجوری تو خونه آبیاری کنی که برگاش پهن بشه و همیشه شاداب و سرحال باشه.

سلام بچه ها امیدوارم که حالتون عالی باشه.همونطور که میدونید پتوس یه گیاهه رطوبت دوست هستش و برای اینکه رشد خیلی خوبی داشته باشه ما باید رطوبت مورد نیازش رو تامین کنیم.

روشی که ما خودمون برای آبیاری پتوس در تابستان استفاده میکنیم اینه که خاک سبک براش استفاده میکنیم , با این روش خاک گلدونمون زود به زود خشک میشه و ما مجبوریم که گیاهمون رو زود به زود هم آبیاری کنیم.

آبیاری-پتوس-ابلق-در-تابستان

 

با این روش آب بیشتری مورد دسترس گیاهمون قرار میگیره و رطوبت مورد نیاز گیاه پتوس تامین میشه و یه روش خیلی عالی هستش که هم رطوبت گیاهمون رو تامین کنیم و از وارد شوک آبیاری به گیاه هم جلوگیری کنیم.

اگه میخای که برگ پتوست پهن بشه باید تو محیطی با نور زیاد بزاریش و آبیاری هم به این روشی که گفتم انجام بشه.این نکته ای بود که دوست داشتم با شما عزیزان به اشتراک بزارم اگه به نگهداری از گیاهان آپارتمانی علاقمند هستی حتما همیشه به سایت و پیج اینستاگرام وطن گل سر بزن و اگه سوالی در مورد آبیاری پتوس ابلق در تابستان داری برام کامنت بزار تا با هم در موردش صحبت کنیم.

  • ۰۰/۰۵/۲۵
  • حسین حسینی